Krijg meer klanten door Reverse engineering met Carglass!


Als je een sterretje in je ruit hebt, wil je maar één ding: dat het gerepareerd wordt voordat je voorruit in 3000 stukjes uiteenspat als je met 130 over de snelweg zoeft terwijl het met bakken uit de lucht komt.


door Paul Beens  16 September 2020  

Dus ga je naar de dichtstbijzijnde Carglass. Omdat je weet dat je daar in goede handen bent, en je voorruit ook.

Iedereen blij: Carglass met de omzet en jij omdat je onbezorgd de weg op kunt zonder een poot uitgedraaid te zijn of een nat pak, of beide.  Top.

Je moet alleen wel eerst even bellen of een afspraak maken via hun website.

Carglass is, sinds ze in 1999 op de markt verscheen, een A- merk geworden. Dat komt omdat ze ubergoed zijn in ruiten repareren.

Carglass heeft haar A- status te danken aan de kwaliteit die ze levert.

Daardoor weten de CEO’s tot op de dag nauwkeurig wat voor omzet hun kindje heeft.

Maar om klanten te hebben en te houden, moet je ze wel eerst krijgen. En nieuwe klanten begint bij  zichtbaarheid.  Dat doen ze met een eenvoudige boodschap: ‘Carglass repareert’ in opgewekte tv-spotjes.

De meeste ondernemers hebben geen advertentiebudgetten zoals Carglass, en al helemaal geen opgewekte tv-spotjes. 

En toch moeten ze zichzelf in de kijker spelen om meer omzet te genereren. En als je meer omzet wilt dan heb je meer klanten nodig.

Wil je meer klanten, dan heb je meer warme leads nodig. Wil je meer warme leads? Dan heb je een duidelijk antwoord nodig op het probleem van je klanten.

En als je wilt dat potentiele nieuwe klanten met hun probleem bij jou komen, moeten ze wel eerst weten dat jij bestaat zodat ze met je in gesprek gaan.

En als je wilt dat je potentiele klanten met jou in gesprek gaan, moet je door hen gevonden kunnen worden. En als je door hen gevonden wil worden, moet je zichtbaar zijn.

Het hele proces van gevonden worden tot een daadwerkelijke verkoop is een precair proces waar veel mis kan gaan.

Vraag aan Sven Kramer wat er voor nodig is om een wereldrecord te rijden en hij zegt: ‘Alles moet kloppen. Een goede nachtrust, goede benen, de goede mindset en een tegenstander die me uitdaagt’.

Als er één onderdeel niet klopt, wordt de kans op succes een stuk kleiner.

En dat is bij veel ondernemers het geval, zonder dat ze het in de gaten hebben.

Ze hebben een lek in hun marketingsysteem dat ze niet herkennen.

Check je lek en ontdek je valkuilen met deze Quiz. http://bit.ly/valkuilenQuiz

Of download hier het hoofdstuk “Klanten krijgen” uit mijn boek Impact Marketing https://paulbeens.nl/impact-marketing-boek/

Fijne dag, 

Paul Beens 

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}